Tjenare

Ja som ni märkt så suger ju på uppdatera men men, just nu sitter jag och ska försöka plugga lite, skriva i min loggbok och imorgon ska jag iväg och låna två böcker som jag ska ha läst ut när jag kommer tillbaka till skolan (3veckor kvar :o )
Känner mig stressad allt på en gång, har en sak att reda ut som jag inte vill ta upp här som kommer att redas ut nu inom en månad, fixa student klänning har beställt två stycken hoppas hoppas dom passar mig. Visar er bilder om en liten stund. Massor som skall vara klart tills skolan börjar, behöver köpa in lite nya vår/sommar kläder? Måste hitta student skor? HJÄLP??? skall man ha klack eller inte? min fötter kommer dö om jag har för höga men vill! (besluts ångest!) Ja som ni kankse förstår så är det ganska mycket nu allt på en gång, känns som jag inte ens hinner med mig själv förtillfället! Nu ska detta bli ändring, jag sjuter alltid upp saker och ting tills sista sekunden men nu är det dags att börja tänka på mig själv mer och mitt bästa. Är en person som tar andra före mig själv, (inte bra!) Men men nu ska jag dricka min cappuccino och dra igång! hörs sedan hoppas ni har haft en bra ondag dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0