nä nu får det bli skärpning!

Hej bloggen, har totalt glömt bort att uppdatera & känner att jag inte har något speciellt att skriva om för den delen heller! I fredags festade vi och umgicks med vänner. Igår var jag bakfull som attans och även det tvingade jag mig själv att jobba. Har börjat jobba med en annan som ledsagare nu och det känndes bra faktiskt...
Idag är det söndag och då blir det storstädning i lägenheten och bada tjavo :)  som vanligt är jag enbvart hemma på söndagar förutom att gå och hälsa på min familj som bor 5minuter promenad avstånd! :)
Hur brukar era söndagar se ut? ;D

nu skall jag dra igång med städning så jag kommer någon vart, hörs senare puss puss / "L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0