Godkväll

Först och främst vill jag tacka för alla komentarer jag fått idag, blev faktiskt glad att ni har hittat hit och kollat min blogg!:) Som ni märkt så har jag inte uppdaterat mer under dagen pga efter jag varit ute i skogen med min älskade vovve så åkte jag till en vän, drack kaffe och tjötade lite. Efter det så blev det att ta vagnen direkt in till stan för att träffa min kusin som skulle låna ut sin balklänning till mig! :) (bild på det kommer i veckan)
Efter det åkte jag till min mamma och var där en stund, så som ni märker har jag varit lite här och var :)
Hoppas ni har haft en bra dag, nu skall jag ta mig en kopp te så återkommer jag med ett till inlägg innan jag sover för natten. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0